wtorek, 3 lipca 2018

Misja Starbreed

Witam wszystkich w ten piękny wtorkowy dzień.
Jaki mijają wakacje? To najlepszy czas by naładować energie na następny rok szkolny
i ponadrabiać zaległości w star stable.
W Questach dodanych całkiem niedawno mamy za zadanie odnaleźć Concorda co jak może się wydawać nie jest takie proste. Byłam już pewna, że nie żyje ale z zadań dowiedziałam sie, że jego dusza wciąż może gdzieś istnieć tylko trzeba ją znaleźć. Żeby tego dokonać musiałam znaleźć odpowiedniego Starbeeda, w którym znajduję się dusza Concorda. Po czasie spędzonym na poszukiwaniach niestety nie udaję się odnaleźć pasującego Starbreeda. Pojawia się światełko w tunelu kiedy dowiadujemy się o istnieniu Zaklinaczy Dziczy, którzy posiadają moc porozumiewania się ze  Starbreedami i rozpoznawania ich. Okazuję się, że osobą pasującą na Zaklinacza Dziczy jest Justin, który przebywał w tamtym czasie w areszcie. Bez zgody Elizabeth na przeprowadzenie akcji żeby Justin został zaklinaczem duszy gdyż wiąże się to z dużym ryzykiem. Alex, Linda i nasza bohaterka postananowiły razem go uratować. Po ucieczce z więzienia i ominięcia strażników dziewczyny uciekają wraz z Justinem na wyspę padok do starego drzewa budzą je i Justin łączy się z drzewem, niestety potrzebuje czasu na przetworzenie informacji i przypomnienie sobie wszystkiego, krótko po tym przyłapuje nas na gorącym uczynku Elizabeth i zabiera ze sobą Alex mówiąc, że jest bardzo zawiedziona. Tak kończą się zadania, przyznam, że bardzo mnie zaciekawiły i czekam na więcej sama mam teorie jaki koń może być Starbreedem ale na razie nie będę jej zdradzać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz