piątek, 23 lutego 2018

Mistfall



JEŚLI NIE PRZESZŁAŚ/PRZESZEDŁEŚ ZADAŃ Z MISTFALL WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!








Jeden z najnowszych terenów dodanych w grze. Mówiąc szczerze byłam sceptycznie nastawiona ale po kilku minutach zrozumiałam ,że teren jaki mamy okazje poznać jest bardzo ładny a  zadania w miarę ciekawe więc nie miałam powodu do narzekania.



Dzięki zadaniom mamy okazję poznać Ranie z ,którą będziemy rozwiązywać zagadkę rzekomej epidemii w jej rodzinnym mieście. Muszę przyznać ,że w Ranie coś mnie urzekło i od razu polubiłam tę postać i jest jedną z moich ulubionych. Jak zapewnię się domyślacie zamknięcie Mistfall z powodu zarazy jest kłamstwem a stoi za tym jak zwykle G.E.D. Zadania w mojej opinisą bardzo interesujące mimo ,że przewidywalne. Niestety z tamtych dni mam mało zdjęć gdyż komputer mi się wyłączył zanim zapiałam je.






Po rozwiązaniu sprawy epidemii przychodzą wybory na radnego do czego zgłasza się matka Rani po jej namowie. Przez 2 dni będziemy jej pomagać w zdobyciu jak największej liczby głosów od mieszkańców co na pewno pomoże jej w uzyskaniu sukcesu. Niestety muszę stwierdzić ,że te zadania były nudniejsze od poprzednich i prawie w ogóle mnie nie zainteresowały.















Również są inne zadania jak pomoc Strażnikom Leśnym i zaprzyjaźnienie się z Kit aby uzyskać dostęp do Mistfoksów.
Uważam nowy teren za udany i oby w przyszłości więcej takich fajnych miejsc jak to powstało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz